DumpaMig -

alla möjliga kändisar

jao det kommer nog bli lite mycket kädisar nu så tar det i ett och samma inlägg :)

Lily Allen har ny färgat sitt hår blont. Jag personligen tycker det var skit fint, mycket finare än hennes svarta dystra hår. Inte för jag har något emot det men hon ser mycket gladare ut på bilen.



Vanessa hugens har nog en av värdens finaste hår. Asså jag verkligen bara älskar det så fint iiih. Jag skulle inte ha något emot att byta hår med henne. Men jag passar nog inte i så mörkt men annars så ja tack :)



Ja grattis får jag väl säga till min favvo sångerka Ashlee simpson och hennes blivande man pete Wentz som nu ska gifta sig, varför dom ska göra det är för att Ashlee är gravid, eller finns vissa källor som säger det.  grattis. Dock tycker jag att hon ska färga till hår svart igen. Jag tyckte hon passade bäst i det.



När jag letade lite fler bilder på Vanessa hudgens hår så hittade jag massa bilder på henne och Ashley tisdale, Dom gör verkligen allt tillsammans. (alla bilder är från olika dagar )



Paris hiltons nya tvshow? det ska tydligen heta "paris hiltonn's My New BFF'". Men blev hon iten bff med nicole igen? aja på presskonferensen kom hon i allafall men en as snygg kläning



Dock kom hennes lillasyster med värdens fulaste, tråkigaste och omoderna kläning.förövrigt brukar nicky hilton ha ganska snygga kläningar. aja gör bara inte om det tjejen!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Pete Wentz in ma

2008-04-12 @ 20:15:34
URL: http://jennifear.blogg.se
Postat av: Jennifer

hjärta xD haha

2008-04-12 @ 20:15:46
URL: http://jennifear.blogg.se
Postat av: Alexandra

pete wentz är het.. och jag tror att Ashlee har gått ut i press att hon inte är gravid...

och nickys klännigar har också fått bra kritik!!
och ashley tisdale borde inte gå ut utan smink hon ser väldigt naken ut då!!!

2008-04-14 @ 12:21:10
URL: http://ninjaalexandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0