DumpaMig -

Amandas Inne och Ute lista

INNE:

Kissie:
jo jag tycker alexandra nilsson förkänar en plats på inne listan. Hon verkar rolig det är intresant att läsa om hennes liv bloggar jätte bra men lika slarvigsom mig att skriva. (kissie.blogg.se)

olsen twins: jao dom är väl för härliga. Deras kläder från en 12/10 aah som ni kanske märkt på bloggen så verkligen älskar jag dom och det har jag alltid gjort. Dock har jag iten hela mitt rum fullt med bilder på dom men dom kommer alltid vara nr 1 för mig

Sebastian krantz: säg mig hur kan han inte hamna på innelistan? asså det är ingen innelista utan honom. Han är snygg, snäll, rolig, as bra och aktuell med talang 2008. asså det finns ju bara bra saker med honom massa kärlek till honom<3

UTE:

kenza: asså har läst hennes blogg ett tag och ibörjan så såg jag henne som intresant men hon blir bara tråkigare och tråkigare. det händer inte något speiclet kul. inget som är intresant att läsa om. inte att hon tärffade bsb. asså det var säkert jätte kul för henne att göra men när det kommet till bloggen så blir allt bara blankt. sorry.

vinterjackor: nu har våren kommit och blir så irriterad på alla fjortisar som fortfarande går runt med sinna Canada Goose jackor. usch hahah

Översminkadefjortisar: aah du usch det är verkligen inte fint när man ser ut som en neger i ansiktet och sen kolalr man en cm ner så är dom kritvita. nej hitta en färg i eran egen hudton usch har ett helt gäng av sånna på min "snobb" skola!

Kommentarer
Postat av: dondores

håller med det här med kenza, riktigt tråkig hon blivit.
+ att hon är ganska divig. liksom hon beter sig som hon äger allt. :s

gillar din blogg däremot ;>

2008-04-21 @ 23:24:49
URL: http://dondores.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej!! FJORTIS!! Vad fan snackar du om? Din översminkade FJORTIS!!

2008-06-15 @ 18:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0