DumpaMig -

bilder från dagen

image230
hahahahah linda tog kort i samma sekund jag tog ut min toffs och sländge bak med håret hahah är man inte lite het dåra hahaha men ni kan ignorera min über snygga min hahah lol

image231

någon hade skrivit AE<3 på väggen haha någon kanske har en liten beundrare på skolan hahahahahha nej men finns en till som har AE som sånna där saker men hahahaha nej ska inte säga någon haha lol

image232

haha jag började frysa äve nfast det tydligen var asvarmt enligt alla andra kanske håller på och blir sjuk såhär lägligt till valborg och lovet. i alla fall så tog jag min syrran byxor och satte på armarna hahhah

image233
image234
(dåligkvalete jag vet det var baraför jag klippte till den i kameran)

DU GÖR SKOLAN VÄRL ATT GÅ TILL<3

Kommentarer
Postat av: Jessi

härliga bilder :)

2008-04-28 @ 16:18:23
URL: http://jessi91.blogg.se
Postat av: Anonym

det är hon antonias kompis annaeriksson i 8c som har skrivvit detdära AE

2008-05-02 @ 11:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0