DumpaMig -

god natt

tänkte gå och lägga min så jag kommer upp imorgon inte för jag kommer göra det men aja måste har ju musiiiiik hahah love hahaha ska frsöka undvika att sjunga inatt som jag tydligen gjorde igår natt lol aja mamma kolla min frånvaro sak och insåg att en av mina lärare hade skrivigt 12 minuter och en annan (som enligt många jag är favvo elev?) fick jag bara 7 min ahahah på samma lektion men baah aaokej? liksom för det första så kan ju iten båda skriva upp frånvaro och sätta in och om dom nu ska göra det så kan dom väl i alla fall skriva samma minter hahaha aja men ska nog stänga av datorn och hoppa i säng nu hörst imorgon<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0