DumpaMig -

hejsan godmorgon hallå

hahah inte för jag vet om man kan säga godmorgon denhär tiden på dyngent men what ever. idag vare skola först musik och våran frupp är bäst i värden hahah. och sen vare svenska vi kolla på någon film som jag inte vet vad det var haha lol sen matte satt mest och kolla ut på när micke och david försökte få ner nåns nycklar eller vad det var från ett träd  haha och sist hade vi engelska och hahah den ska vi inte prata om så kul hahahah ojoj. aja sen åka jag och sola blev fett med brun men kommer se ut som en blekfis bredvid helena imorgon bläääää hahah aja what ever sen åka jag till mammas jobb och sedan åkte vi och handlade köpte en ny väska och nya lösögonfransar. sen blev det fix och ta massa kort med syster dock blev jag fett onöjd med alla har typ klippt alla usch! aja kommer lite bilder nurå.


det var typ dom som blev okej hahah lol aja så fixade jag lite andra bilder idag från en annan dag.



aja men ska gå och lägga mig nu ska upp tidigt imorgon på tävling, eller nej det är bara DM så det är inte så tidigt och iten så sent, på kvällen blire nog Anton, han är fett saknad har inte träffat honom på år och dar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0