DumpaMig -

idag

idag vare skola som vanligt inget specielt förutom att vår syslöjdslärare var sjuk så vi fick ha studietid ist och sedan sluta då vi skulle ha dans men ist ha studietid aah svårt att förklara hahah men i alla fall åkte hem till pappa kolla på tv med angelica spela nå spel med bror min och sedan bar det av till ekberga eller vare heter, på väg dig gick jag på trottoaren och så baah kom det en bil och körde as snabbt och det snö/rengar här och det var värsta vattenpölen och allt baah kom på mina ben :O arg jag vart! hahah i alla fall sedan in till stan och hämta det sista till danskläderna :) är så redo inför helgen nu (danstävling) bara jag inte får migrän eller något har typ börjat fått feting ont i huvet blä! och imorgon ska vi sola och bli bruna och fina tills på lördag:) men ska väl typ ta huvudvärkstablett och sedan sova så jag inte vaknar med migrän eller något. dom senaste dagarna har jag frysit as mycket också. ucsh!

image138


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0