DumpaMig -

jaa...

Idag vare nationella prov gick bra, eller inte först. började skriva på en sak och sen kändes det som om jag bara kom längre och längre från vad jag var stolt över så skrev en hel ny som då blev skit bra. sen hade vi tråk SO gick igenom det sista infr provet idag? och vi har prov imorgon ja vad ska man säga. FUCKYOUFRYX. hahah jaa jag hatar verkligen min skola hahahhaha ååååh aja sen vare dans jag och Daniela hade ganska stora problem att vara seriösa hahahah och sen när jag skulle "lyfta" henne så ramlade vi bara hahah och sen baah skulle jag testa med roland hahaha usch han baah "men ta i mig då" hahahahahahahahahah gash va pinsamt jhahahaha aja nu sitter jag här gör inget bör ju plugga lite om jag ska klara av provet. Inte för jag tycker det verka så svårt. känns som om jag har riktigt bra koll på detdär ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0