DumpaMig -

kläderna<3

åååh jag älskar verkligen mary kate och ashley olsens kläder (speiclet mary kate) hittade några bilder där deras kläder är helt utroliga ååh tänk att få shoppa i deras gaderober, värsta drömmen liksom! men hittade itne min favvo bild på mk då hon har typ 1000 par tröjor och slitna jeans och ser ut som om hon bor på gatan. aja dom kläderna käärlek, dock kan man ju inte gå med sånt här i sverige och speiclet inte i västerås aja synd får hoppas på skivkontraktet i england så får vi se vad jag sätter på mig hhaha i alla fall här kommer det lite bilder.



och så måste jag bara lägga in en bild på söta ashley för hon ser så natrulig ut på denhär bilden.
image202

Kommentarer
Postat av: -

NATURLIG?
skämtar du eller, hon har ju hur jävla mycket spackel som helst.

2008-04-18 @ 22:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0