DumpaMig -

lalal

förlåt men jag är verkligen sämst på att skriva rubriker hahaha aja idag var jag i skolan lika tråkigt som alltid, eller nej det vare inte vi hade två timamrs dans street jag fick vara med en av lärarna för det var ogämna par och hon var tvungen att vara med hela tiden så jag fick typ bara 15 min break då alla andra också hade rast. aja det var skit kul älskar dansen iiih och roland prata nått om att vi ska ha en på föreställningen iiiiih :D hahahah

aja just nu sitter jag abra och chillar kollar på The Hills så alla slå på MTV så får ni se värdens bästa pogram eller naj nu äre typ tio bästa nånting haah aha

peace<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0