DumpaMig -

llallal

hallå idag hr jag haft två nationella prov. först på morgonen matte det gick ganska bra kändes det som nu ska det bara vara rätt också. dendär MVG saken var ju värsta lätt. sen hade jag i engelska muntligt hade med Johanna A och Johan R. jag var typ den som pratade mest kändes det som hahah aja man måste j satsa för att få bra betyg hahah. och sen hade vi dans dock bara 80 min idag men cplärarnen säger att jag kanske inte får vara med på hennes dans för jag varit borta dom senaste gångerna. man baah åååååh damp! aja what ever orkar inte bry mig. just nu sitter jag och smsar med Jonna som har datorförbud! och linda. aja men ska väl göra något nu peace<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0