DumpaMig -

Torsdag

Idag vare ingen speicl dag. Bara att det känns som om de är Fredag idag.Höll på att gåhem efter engelskan (eftersom vi har engelska sista timmen på Fredagar) Tur att jag inte hann sätta på mig ytterkläderna då hade det blivit pinsamt. I alla fall på dansen hade vi ingen dans utan drama med någon. Det var ganska kul ändå. Så skulle vi göra pjäser eller vare heter va med Joanna och Julia. Våran var verkligen bäst hahahahahha vi fick inte prata så vi typ skrattade ihjäl oss hahah jao så kan det ju gå också. Sedan vare dans så åkte till Helenas mammas jobb och hann inte mer än komma dit så kom dom. brukar typ få vänta i år. Men det gick skit bra synd att vi inte filmade dom gångerna det gick bäst. Då kunde jag lagt upp det men aah nu blev det som det blev. Sen åkte vi hem till henne för mamma hade fasnat i någon bilkö. drygt vi gjorde inte så mycket kolla på tv var värsta cp filmen hahah. Sen åkte vi hem och jag frös som jag vet inte vad. men aja nu orkar jag inte skriva någe mer see ya<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0