DumpaMig -

Torsdag

tjo torsdag idag skola som vanligt....

image140

började med att ta bussen till skolan, jao i veckan har jag då åkt buss eftersom det har snöat och då äre inte så kul att cyckla. Men idag rengade det bara.

image141

första lektionen var biologi tråk tråk vi jobbar om typ hur jorden och livet skapades helt cp hahahahah fattar inget eller jo det är rätt så lätt men varför ska vi ha dethär, som om vi inte kan det liksom...

image142

så vi tog lite kort, men alla i våran grupp är så tråkiga och baah "ååh lägg undan kameran" och lalal ååh palla dom liskom!

image143

hahah sen fick jag lite problem att vara seriös haha ovanligt- nej. och haha ser ut som vi har värsta påsarna under ögonen men haha jag lovar till 100% att ingen av oss hade det, det var väl min kamera som ville att vi skulle se fula ut hahahahha.
i alla fall sedan blev det inga mer bilder underdagen.
image144

efter skolan gick jag ner och köpte nya lösögonfransar eftersom jag ahr tappatbort mina nyaste och hittar bara dom gamla och dom kan jag verkligen inte använda dom är helt cp. Men nu har jag nya och dom är bra. 65 kr på kiks. efter så tog jag bussen till pappa och kollade på tv, dock var tv inte på påbilen men aah what ever.

image145

sedan gick jag och tärffade helena och vi gick och solade, första gången i år och i hela mitt liv lite läskigt hahah men det gick bra hahah
ser typ lite bred eller i alla fall bredare än vad jag är på bilden!  usch gillar inte min kamera idag!

aah men det var väl min dag hej då<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0