DumpaMig -

Träning

ÅÅH skrev ett jätte lågt inlägg och sen när jag skulle posta det så var jag utloggad och det sparades inte ååh så arg jag blir aja får väl skriva om det dåra.

Var på träning tidigare ju. As jobbigt men kul som vanligt höll på att svimma när jag kom hem helt kallsvättig och skit mådde verkligen inte bra. Men aja om man vill ha framsteg så får man väll puscha (eller hure stavas) sig lite. Aja fick lite att dricka och sedan hoppa in i ett långt varmt bad och nu känns det mycket bättre.

och så gick jag in och kollade resultatet på intagningsprovet. fick 8a och den som var bäst hade 12 (av sångarna) så är nöjd. det var två som fick 12 en som fick 11a och en som fick 10a två 9or och två 8or som var bland dom 10 bästa. Hoppas bara betygen håller i sig men jag kan knappast få IG i engelska nu iiiiiiiih kan tyvärr inte säga för får inte för jag är den ända ääh alla fall hahah det var en stackare som fick 2 hahahah asså om jag skulle varit den så skulle jag varit hum kommer inte ihåg vad det heter på svenska men embarraessed hahaha.

och så är det flera st mest sånna från england och USA som tycker jag ska vara med i en tävling och kanske vinna 300 dollar och jadu det skulle aldrig sitta fel hahah får prata med mamma och se hur jag gör. Men nu orkar jag inte skriva någe mer hoppas dethär spras(:@) så ska jag väl klä på mig och sedan sätta mig vid tven klockan 22(?) är det ju pb iih, älskar det iih han är ju bara för snygg hahahah aja men see ja<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0