DumpaMig -

valborg

Men jaaa hahaha kul varlborg för min del då den firades sovandes i min säng, gosh. Skulle egentligen vara med Jonna och Linda men bråkade med min syster och blev så irriterad så stängde in mig på mitt rum och la mig i sängen och sedan somnade jag. Har typ sovit igenom hela min dag. vakande vid 13. va vaken sen gick jag och la mig vid 16 igen och sedan gick jag upp vid 17 skulle fixa mig och sånt men sen så gick jag in på mitt rum igen. hörde inte datan eller mobilen även fast det bara står typ 1-2 meter ifrån min säng. så sorry till er tjejer. hoppas ni hade kul utan mig vad ni nu gjorde <3

Kommentarer
Postat av: jonna

HAHA jag somnade också

2008-05-01 @ 15:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0