DumpaMig -

Blåbärsbaj och Just my luck

- kan det bli så mycket bättre?

Nej det går nog inte det för det första jag ÄLSKAR Blåbärspaj specielt mc's haha men nu är det mammas och den är nästan lika dög den också så mums och sen vaniljkräm eller vad det kallas till det är ju bara utsökt men pricket över i:et är ju att samtigit så sitter jag och kollar på sötnosarna från mcfly i filmen Just My luck med Mcfly och linsay lohan. Och när ni säkert läser dethär inlägget så är det nog en mcfly låt som ehter not alone som spelas som är en av mina favoriter av dom eftersom jag har fixat så jag har en ipod i min blogg kul va? då får ni höra lite vad jag lyssnar på dock ville jag ha en som såg ut som min egna ipod eftersom det är nano jag har och det va den man kunde få som spelare men det gick inte att få in rätta färgen så jag tog en VL märke med samma färg som min plånbok väska och bälte haha aop jag ÄLSKAR VL haha aja men nu ska jag gå tillbaka vi hörs senare, love ya<3


en av mcfly nya låtar som heter everybody knows...

Kommentarer
Postat av: Ebba's mamma (Angelica)

Hej, vet inte om du kommenterat i fel blogg eller om det har försvunnit nån från min för detta är den första kommentaren jag har ifrån dig.



""Amanda Eklund ([email protected]) om Baka.:

håller du med mig eller har du någon egen åsikt pga det jag skrev om i mitt senaste inlägg eller bryr du dig inte?



(inget påhopp)""



Lite nyfiken på vad du menar?

2008-08-19 @ 22:15:54
URL: http://mideco.blogg.se/
Postat av: LARSSONS JÄNTA!

de kan inte bli mer perfekt än så :D blåbärspaj är ju underbart och lika så just my luck :D hehe! ha en fortsatt bra dag!

2008-08-20 @ 17:16:51
URL: http://metrobloggen.se/erikamadeleine

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0