DumpaMig -

´dagen

Jag vet att det varit segt med uppdatering men har inte haft någon blogg lust sorry men ska försöka få upp det lite blir roligare om folk kommenterar mer (a) hahah men i alla fall vad har hänt idag då? massa skojit som alltid i skolan, jag älsakr skolan. I alla fall började med massa lekar med tvåorna hahah kulkul men jag va sämst på att hoppa säck det första jag gjorde var att ramla hahahaha yääs hahah sen hade vi hål i 1000000 år haha då gick vi mest runt och flumma som alltid. hahaha hade med mig kameran så gick och filma lite haha och så filmade jag frida i trappan när vi gick ner för hon sjöng och sen så baah ramlar jag ner hahahahahah fett fult det såg ut i filmen men den på något konstigt sätt försvann :| aja shit happens sen så sprang vi och kasta oss på golvet och låg och rulla runt på golvet och massa sånt vanligt vi brukar göra i E huset ahaha skoja det är typ jag och mina tjejer som gör så bara hahaha men jag har en tendens att alltid göra det hahah aha what ever sen så hade vi engelska prov för att se vart vi låg och jag kommer nog få en egen liten klass för migsjälv hahaha aop det gick inge bra men jag skrev i alla fall iten "gay" som ett svar hahahahaha och sen slutade vi haha och när jag och matilda skulle gå till mitt skåp hahah så gick vi förbi max och någon mer hahaha max baah "du kan du stänga dörren vi vill se om vi båda får plats här inne" hahha och tro mig två killar fick plats i våra skåp och då den sorten som är mindre hahahah jag har den större storleken av dom stora skåpen och ärligt jag hittar inte mina saker längst upp på hyllan ahahaha seriöst alltså får stå i skåpet och leta aahhahaah det är så jävla högt hahahaha men aja nu vart denhär skit lång hare bra hoppas ni orkar läsa kommentera mycket nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0