DumpaMig -

Dans

Hallojs hemma nu inte för ni viste att jag var borta men jag var det. Jag på var på dansträning det va så himla jobbigt även fast vi bara dansa i 1 timme och 15 min trodde jag skulle smälta bort eller något men nej här är jag haha. I alla fal ldet va kul massa syrka ingen kondition men det kommer väll nästa vecka i guess och så fick vi två nya danser en uppvärmningsdans och shit vad det tar i baklåren. Men den dansen är för att träna baklåren så splitthoppen blir finare/högre och sen en as bra dans som kommer va på dansföreställningen hahaha ser fram emot det. I alla fall när vi kom hem så ser vi värdens sötaste kattungar max 4 månader gamla springa utanför vårat hus, en tjej och en kille såg det ut som om man kolla i ansiktet ville ta med killen upp till min lilla donna dock är han lite liten för sånt än hahaah men jag vill ha kattungar!!!!! men mamma vill bara ha utifall att hankatten är grå eller orange och domdär va svart vita *suck* ( så om någon ser detdär som har en hankatt i färgen grå eller orange kommentera då haha) men dom va skit söta i alla fall.
Image and video hosting by TinyPic
(min lilla donna när jag precis fick henne)

Kommentarer
Postat av: Michelle von walden

Jag är gammal fryxare (A), du går på Carlforsska va? Är 100 procent säker på att jag såg dig idag nämligen =)

2008-08-27 @ 18:41:31
URL: http://michellevonwalden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0