DumpaMig -

Godnatt

Nej ska upp tidigt imorgon så det är bäst att gå och lägga sig nu så man inte vaknar upp med stora påsar under ögonen *peppar peppar* men ja ska borstatänderna och tvätta ansiktet med en kräm som jag ska skriva mer om imorgon så kika in då så får ni se vilken ansiktskräm jag använder. Och borsta igenom håret nu när det ahr torkat så det inte är helt risigt imorgon när jag ska platta det och ja. *peppar peppar* usch jag gillar inte förstaintryck. Jag är ALDRIG bra på sånt ramlar typ alltid tro mig hahaha det har Tess en speicel kunskap om hahaha aja men nu ska det inte bli förlångt så jag aldrig kommer i säng så godnatt på er sötisar<3


btw ni har väl inte glömmt att ni kan få GRATIS! smink genom att bara trycka pådenhär bilden och bli medlem. JA så lätt är det. och alla gillar väl Gratis eller?`


Kommentarer
Postat av: Louise

Jadu.. Den handla om hur en stad blir attackerad av ett monster. Det häftiga i filmen är att man får följa en liten grupp ungdomar som har en filmkamera med ´sig.



Tycker du ska se den! :)

2008-08-21 @ 23:31:59
URL: http://lowice.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Grymt bra :D

2008-08-22 @ 01:06:43
URL: http://jlaursen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0