DumpaMig -

Hallojs

Hejhej har varit vaken sen halv ett idag jag vaknade av att jag hörde ett bzz:ande, kan man säga så? aja så kollade jag var det va och ja en geting, och tro mig jag är livrädd för getingar hahah så i panik kasta jag täcket över huvet och drog in bena under täcket hahahah sen så kollade jag vart den va och den va på fönstret dock är min säng vid fönstret men den va ju i alla fall inte över huvet så jag hoppa upp och sprang till elin och baah "elin elin vakna det är en geting i mitt rum" hahaha liksom som om hon skulle kuna hjälpa mig hon är minst lika rädd som jag hahah men aja sen läxa min katt upp den hahahah hon är bäst i värden. men i alla fall sen kolla på på någon film på 3an som är slut nu och nu sitter jag här. ja det va väl min morgon haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0