DumpaMig -

Hejsan

Hallojs vet inte om det är så många vakna nu eller så är väl alla i skolan eller jobbet eller något... men ja jag sitter här hemma och bara väntar på bättre tider. Börjar klockan 10.20 och bussen går 9.41 drygt jag vet men måste ju byta buss och lalala usch usch och mer usch! men jaa ska bli kul att komma till skolan, gosh kan itne fatta att jag sa detdär om det hade varit fryx jag skulle till hade jag nog haft ont i huvet just nu.... hahah skoja bara nej men jag hade väll gått motvilligt. men ja nu sitter jag bara och väntar på att få åka till skolan... hare<3 

Kommentarer
Postat av: Elin

svar: hehe , jag blir någ allt:P nhaha

2008-08-29 @ 15:53:52
URL: http://xcinderella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0