DumpaMig -

HEMMA!!!!!!!!!!!!!

Japps nu är jag hemma eller har varit det ett tag men jag hoppade in och bada, skönt. I alla fall kom dit på fredagen så åt vi kebab eller jag och Elin gjorde och F&F åt pizza hahah mums hahah men ja egentligen har jag inte så jätte mycket att berätta vi spelade mest kort där borta och så gjorde såklart farmor och farfar allt för oss, not ahahah eller jo typ i alla fall haha men ja det va skönt kollade på OS finalen i tennis dom fick bara silver men det är väl bra ändå. Aja har inte så mycket mer att skriva har skit ont i örat och runt om mamma ska ta hem otoskopet imorgon och se om jag håller på och få öroninflamation blä inte igen nu när skolan början!


Kommentarer
Postat av: effi

Jag förstår inte va du mena med det?..

kommer inte ihåg vad det var jag skrev..

så berätta vad du menar istället,

tack.

2008-08-18 @ 14:57:37
URL: http://effipapadopoulou.blogg.se/
Postat av: Ingela

Hejsan.

Såg att du skrivit ett inlägg på min blogg. Tack så mycket men jag känner ingen kissie eller vad hon nu kallades.

Ha en bra dag

Mvh Ingela

2008-08-21 @ 12:44:06
URL: http://samaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0