DumpaMig -

Hemma

Hallojs Är hemma nu det blev två tröjor eller en är mer klänning lite lik min gula klänning fast en svart och ett annat mönster den va skit söt och en tröja skit snygg kan inte riktigt förklara hur den ser ut men skit snygg och sen domdär skorna jag hittade på dinsko hahah så hette det och blackheadscrub hahah ingen aning hur det stavas och plåster hahah fick skavsår av mina skor jag hade på mig. Men ja bilder kommer sen har fotat det och så ska bara lägga in det i kameran liksom dagens outfit som är på syrrans mobil hon håller på och lägger in det så ni ska få se det senare också men nu först ska jag bara kolla igenom mina favorit bloggar och så ska jag lägga in bilderna på datorn hörs senare hejsvejs<<3

Kommentarer
Postat av: Louise

eller hur!

Hur läcker som helst. :)

2008-08-20 @ 19:24:53
URL: http://lowice.blogg.se/
Postat av: bella

vad brukar du ha problem med? :)

Jaa jag har inte velat. men nu tog jag mitt mod till det haha:D det var väl inget wow inlägg :P kram!

2008-08-20 @ 19:29:27
URL: http://bellablogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0