DumpaMig -

Hemma

Rubriken säger allt är hemma nu hände inte så mycket började med att jag missa bussen så fick vänta på den som gick 10 och jag började 20 över men så kom den så kom jag ner på stan vid 5 över och så missa jag 17 precis jag baah f*tta... och så kolal jag när 19 gick och det va om 19 minuter så vände jag mig om och så kom den där man baah "tack gud" hahah sen vare skola som gällde ramla runt överallt fört det va så halt hahah och sen så hade vi musik teori prov det gick okej inte skit bra men inte dåligt hahah efter satt jag, matilda och frida kvar och prata och sa hej till alla som gick förbi och så hahaha det va kul så kom en tydligen lärare jag baah "hej vilken klass går du i" hon baah "jag är lärare men tack för komplimangen" hahah och sen så skulle frida hem och jag och matilda gick ner på stan och loda lite sen åkte vi hem och så var sagan slut haha skoja. aja hej då så länge<3

Image and video hosting by TinyPic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0