DumpaMig -

inaktiv

okej okej jag ber om förlåtelse igen att jag inte uppdaterat men ärligt det har inte varit något att skriva om. verkligen inte och Linda har varit här och sovit här i två nätter och gick hem idag och jag mår inte bra alls, har skit ont i halsen mår illa och huvudvärk. Dock börjar det bli bättre med huvudet men att jag mår illa och ont i halsen är lika blä som innan. Men ja vi alla bli ju sjuka nångång eller hur? Men vad har vi gjort då? ingenting bara kollat på film. Ärligt tror vi sett typ 7-8 filmer nu när hon varit här hahahah jo vi vet vi är töntar men vi orka inte hitta på något och vädret är ju lika piss som alltid. Jävla svarige! Är det någon mer än bara jag som vill rymma till LA? Aja men ska fixa lite saker på datorn och så och sen så skriver jag mer sen hare<3


Gammal bild på mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0