DumpaMig -

Katte latte, hårrullar & städning

Japp det är det min dag har gått ut på idag. Vid typ 18-19 kommer dom ju och Ida ska sova inne på mitt rum så var tvungen att städa. Specielt ta bort och hänga upp alla kläderna som ligger överallt i mitt rum. Dock blir det ett problem när min gaderob är full men jag hittade på lite egna sätt att fixa det hahahah man kan knappt öppna dörrarna utan att skor och väskor ramlar ut heller. Och sen måste man trycka igen dörren för att kläderna är så många. Dock tycker jag inte jag har så specielt mycket kläder men ändåså får jag aldrig plats med dom hahah. Lite ligger fortfarande kvar i min soffa hahah, oops (a)


Kommentarer
Postat av: Sveea

sv: ops vad emo mitt inlägg lät ;]

2008-08-02 @ 16:19:53
URL: http://sveea.webblogg.se/
Postat av: ejmis

Ser gott ut det där =)

2008-08-02 @ 16:23:18
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0