DumpaMig -

Kissa på en geting

Okej nej så dramatist va det kanske inte riktigt men nästan. Skulle gå på toa och så ser jag värdens största geting där inne och  jag är LIVRÄDD för getingar och humor och bromsar så blev skit rädd och ropa på mamma (a) haha så hon fick tag på den och mosa den och kasta den i toan, fast med papper. och så tyckte mamma att jag skulle kissa när de låg där, liksom skojar du eller den kanske börjar leva och blir arg och sticker mig i rumpan hahah men det slutade med att jag spelade ner den och sen kissa vanligt men jag var fortfarande rädd att den skulle återupp stå och baah komma och sticka mig, hahah nej jag vet att jag inte är normal.


Kommentarer
Postat av: Alicia - my new name ;)

ok? fattade typ ingetting av det där inlägget, men ok ;)

2008-08-03 @ 21:35:17
URL: http://gratisfree.blogg.se/
Postat av: Sandra

haha :D

2008-08-05 @ 01:27:52
URL: http://piffad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0