DumpaMig -

Kissie, lika störd som alltid!

Ärligt hon gör det igen egentligen fattar jag inte varför jag ens läser hennes blogg måste verkligen sluta men har så svårt att släppa saker jag har väl hängt upp mig på och hon är verkligen en sån persom jag har hakat upp mig på specielt dethär med anorexian hur hon inte orkar med tjejer som svälter sig själv, vafan hur svårt är det att få in det i hennes huvud det är ingen man väljer att göra visst man kanske bantar eller något sånt men det är inte anorexia och det är inte hur man ser ut som är själva anorexian och inte hur mycket man väger eller äter man skulle kunan väga 185357 kg och ha anorexian för anorexia sitter i huvudet inte i maten!



Image and video hosting by TinyPic

Kommentarer
Postat av: Bibbie.

hemskt :/

2008-08-29 @ 23:16:57
URL: http://bibbie.blogg.se/
Postat av: Anonym

åååh, gud vad äckligt! :O :S typ 15kg? :S

2008-08-29 @ 23:23:20
Postat av: erik

glömde adress och namn, hhe!

2008-08-29 @ 23:23:52
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: pivo

anorexi och ätstörningar sitter i huvudet, i psyket, och inte i maten, jag håller helt klart med dig! och de är klart att man är snygg om man är blond :) jag har själv vart jätteblond men färgade nyss håret brunt :)

2008-08-30 @ 15:03:48
Postat av: nicolina

stackars, stackars anorexia-tjejer. det är ju riktigt fruktansvärt att se ut så där :S

2008-09-01 @ 20:44:37
URL: http://niqolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0