DumpaMig -

ny skola

Vet ni vcad jag nyss kom på när jag läste någon blogg kommer inte ihåg vilken det va att en av dom bästa sakerna med att börja ny skola är ju att man ser nya snyggingar varje dag hahaha dock dräglar jag och Matilda efter han i 3an hahaha (a) han är SÅ söt va ensam med honom i korridoren imorsse viste itne vad jag skulel gö så jag bara ja chilla hahahah.

på tal om ingenting hahah idag när jag kom hem så mötte jag min granne hon baah...

hon:är det du som brukar sjunga så fint?
jag: jag ja det är det nog...
hon: jag brukar höra ibland du är riktigt bra

gosh så himla pinsamt hahah visste inte vad jag skulle säga kommer inte ens ihåg om jag sa tack eller något men det gjorde jag säkert... hahah jaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0