DumpaMig -

pang pang lucky look

Hahaha hejhej okej jag säger det redan nu förlåt om det kommer typ stå 100000000000000000000000 hahahha i dethär inläget och alla andra idag hahah men asså vet inte vad det är med mig har sånna här dar ibland då jag bara är anmällt konstig hahah har sprungit runt och sjung "pang pang lucky look" (eller hure stavas hahha) min syster kolla på mig skit konstigt mamma baah "hon har varit vaken sen kl 6" hhahah min syster "aaokej" typ haha ja men sånt är livet. Har bara kollat på tv idag och fixat en sak som är ganska hemlig för tillfället men det kanske kommer ut vad det är senare vem vet... Men nu ska jag nog ta och värma upp rösten lite och sen hoppa runt i mitt rum och bara sjunga och få ut lite energi haha puss så länge<3


så kan det gå...

Kommentarer
Postat av: Maria

MmmmmHmmm de var ju det! =P



2008-08-24 @ 14:25:02
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/
Postat av: Maria

Åh men tack söt för att du utmanade mig och för att du tycker om min blogg! =) Men jag har redan gjort den utmaningen =)

2008-08-24 @ 15:19:02
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0