DumpaMig -

Skolan

Finns inte så mycket att säga än att jag älskar att gå till skolan just nu. Det känns som om jag "hittat rätt" människorna är helt underbara i estet dock finns det några som är lite hahah ja irriternade (frida och matilda fattar) hahaha. Men idag gjorde vi inte så specielt mycket rick runt mest och kolla och sen ha håltimme då jag och Frida satt på någon lastkaj eller varom nu heter och sjön/mimade till min musik hahah den är bäst hahah. och sen hade vi inså så fick vi sjunga för första gången hahaha fyfan va pinsmt men det gick bra vi var bara 6 st och hamna med elisabeth och frida så det gick bra bra och mer bra. Men nu kom syster hem så ska kolla på film med henne hare<3

Kommentarer
Postat av: Fanny&Vanessa

fin blogg du har! Hoppas du kollar in våran:)



kram från fanny och vanessa på justlikeus.blogg.se!

2008-08-25 @ 18:38:48
URL: http://justlikeus.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hiss eller diss? Rösta i min blogg

(Prima J ft. Colby O'Donis-Corazon)

2008-08-25 @ 19:27:21
URL: http://onlymusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0