DumpaMig -

skolstart

Usch idag är det precis 11 dar kvar tills skolan börjar, ny skola nya människor ny profil bara massa nytt nytt nytt. Men va nyss inne på http://blondina.blogg.se/ där hon skrev något om ny klass och vilken "roll" man skulle få i klassen. ääh bättre om ni går in och kollar själv. Och då slog det mig eftersom allt är nytt tänk så gillar ingen mig, tänk så kommer jag inte få någon vän alls så får jag gå runt där helt helt själv. Och tänk så byter jag till stockholm mitt i terminen eller nånting och då har alla redan hittat sin "bästis" och jag blir helt ensam. Liksom tänk om, skit blev skit rädd liksom tänk om vem vet liksom. Eller om någon vet vem jag är från innan och kanske sprider rykten och lalal liksom man vet ju aldrig vad som kommer hända. Men usch är skit rädd för att något sånt ska hända för om det gör det är jag inte säker på om jag vill gå kvar. Då hoppar jag fan av skolan och skaffar mig en egen lärare och är hemskolad där ingen annan kan se mig. Men det är ju det jag vill så gärna ha nya vänner för just nu har jag typ en riktigt vän här i västeårs, aah och det är Linda liksom alla andra är typ mer bekanta än vänner förstår ni? aja nu måste jag få min hjärna att tänka på annat så varför inte ta mig i kragen och svara på massa kommentarer som ligger och väntar på att bli besvarade.


riktigt riktigt gammal bild på flygplatsen

Kommentarer
Postat av: towe

Känner exakt samma och oroar mig också asmycket. Men samtidigt ser jag fram emot det, för det kan ju gå helt tvärtom än vad man tänkt sig.. och det hoppas jag verkligen att det gör :) För jag vill inte behöva känna mig obekväm och hoppa av. Får hoppas att dom här tre åren går fort, oavsett hur man trivs. :)



Bra skrivet av dig! =) Ha en bra kväll.

2008-08-11 @ 20:14:23
URL: http://misstii.blogg.se/
Postat av: Fanny

jag fattar exakt =)känner samma. men jag tror alla tänker så? iallafall dom flesta, och man får inte glömma att det är inte bara du och jag som är nya utan massa massa mer så alla är i samma sits ;) däremot är det säkert många som känner varandra sen innan men men man får försöka göra det bäst av det :)

2008-08-12 @ 14:57:59
URL: http://fannili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0