DumpaMig -

Stan och F&F

Hejhej bloggen och alla läsare ska på stan idag med Elin och shoppa lite  nu inför skolstarten som börjar på fredag. Ska kolla om domdär skorna på affären jag inte kommer ihåg vad dom heter finns kvar och nå tröja/tröjor och sen kolla om jag hittar någe jeans. Har alltid problem att hitta jeans som jag gillar och som sitter bra men ska kolla det och ja sen vet jag iten riktigt mer vad jag ska köpa. Vi ska äta lunch på subway för dte va så sjukt längesen jag eller Elin åt där så det bir nice sen ska vi åka hem till Farmor och Farfar och hjälpa Farmor med hennes mobil hahaha jaa... Men jag ska klä på mig nu eller byta om rättare sagt sminket är klart och håret. Men dock har jag ett problem med vad jag ska ha på mig... Som alla andra dagar med det kommer säkert typ en dagens outfit eller något senare så ha det bra så länge hejs (:

Kommentarer
Postat av: Ingela

Det är mycket möjligt men jag läser inte andras bloggar, startade denna bloggsida bara för att skriva av mig lite :)

2008-08-21 @ 17:07:11
URL: http://samaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0