DumpaMig -

Trågid da trallala

haha aop kände för lite rim nu när dagen varit riktigt tråkig. Har bara legat i soffan och dött. Ärligt jag har dött idag inte för att min hals gör ont för det är nästna borta utan att mitt huvud inte leker samma lekar som jag! usch så ont det gör! aja jag får vara glad att det inte är migrän. Men ja vad har jag gjort idag som är så tråkigt mer än att ligga i soffan och kolla på harry potter (som jag skrev) jag har kollat på The hills så klart, made, the ex effect och next. Japp det är det ända jag gjort. och ätit vi åt nå skit god kött mamma grilla och potatis, sallad och vitlöksås. mums typ. hahah en gång när jag skulle stoppa in gaffen i munen då baah kände jag hur mina ögon åkte i kors haha fett läskigt. Men nu börjar någon film så ska väl gå och kolla vad det är om jag inte gillar den kommer jag tillbaka så kommentera sött nu puss på er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0