DumpaMig -

Veckans


Bitchar: Vad är det för mening att första gången man någon sin träffat en person i hela sitt liv kolla snett på en som om man vore dum i huvet? ärligt vad är det för mening med det egentligen? ja för mig blir det en fet dumpa- det är bara så onödigt

Kissie: ni vet redan vad jag tycker!!!!!!!!!!!!!!!

Fryxare: förlåt men jag hatar alla (nästna vissa inte men ni vet vilka ni är) usch skaffa liv förfan!



Skolan: på första gången på typ två år känner jag faktist att jag vill gå upp på morgonen och gå till skolan och tärffa alla (vissa inte*suck*) det ska bli kul allt är nytt (förutom folk utan liv) och jaa jag älskar det.

Höstkläder: Vem älskar inte alla söta små vantar och sköna stickade tröjorna som kommer fram nu till hösten?

Kommentarer
Postat av: erik

Oke! :)

2008-08-25 @ 21:03:02
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0