DumpaMig -

Msn

Hahahahahah sitter här och har as kul med jennifer som vanligt.
Fast bara på Msn, för hon bor typ 894759872938 mil ifrån mig :|.
Jag bor i Västeårs och hon Luleå - bajsa på det!
Men i alla fall så tänkte jag att ni skulle få ta del av våran roliga historia hahah
Det är om tre personer just nu hahah säger iten vilka och där det är namn så sätter jag bara ut första bokstaven :D

Det började med att vi pratade om D hahah och han skulle iväg nu på lovet till där L bor och Jennifer baah " HAN KANSKE SKULLE TILL L" HAHAHA  så började det hela med att vi snacka om att dom låg tillsammans i sängen hahaha

L: Åååååh, Tom (kaulitz)
D: WTF!?
L: Eeeh, oj
D: Du är fan störd jag drar till A
L:
neeej min drömprins
L: ååh D du är nästan lika bra som Tom(kaulitz) som jag har strulat med
D: Aha so what? A är mycket bättre än dig din lilla mytoman!
L: Asså det är sant jag har varit med Tom
*tyst*
L:
Aha så du tror mig inte!?
D: Nej för du är en falsk bitch!!!!!!!!
L: Nej tvillingarna har faktist ridit på mina hästar
D: I dina drömmar
L: I mina dömmar är det du och jag
* hoppar på honom*
*myselipyspys*
D:
AOOOUUU L DU ÄR GRYM!!!!!!!!!!
L: Aah jag vet jag är bättre än alla andra specielt hon A
D:
Nej jag skoja bara, precis som du jävla mytoman! A är grymast!
L: Mää hur vågar du säga sådär jag kommer säga till min pappa som bor i tyskland och känner Gordon!
D: Jajaja
D: For real this time i'm living!!!
L: Vart, A?
A: HERE I'M!!!!!!!!!!!!
D: Ååh min älskade förlåt!
A: du är förlåten (a)
*börjar grovhångla*
L:
Mää hallå han var med mig nu!!
*puttar bort A från D*
D:
MEN MYTOMAN GÅ OCH KNULLA DINA TH KOMPISAR!
*tar tag i A:s hand*
L:
MEN SLÄPP HENNE DU SKA VARA MED MIG!
D: FICK DICH!!!!
A: När lärde du dig tyska?
D: I mitt förra liv
A: I vilket liv kom jag in i då?
D: I det bästa

Hahahah sen hann vi inge mer hahah hon var tvungen att dra.
Men det kanske fortsätter sen how know :D hahaha 
I så fall så lägger jag ut resten sen hahahaha
Ni kanske tycker det är lite taskigt men jaa :P
Men allt L säger i historian har hon sagt i IRL hahahahah
Aja har inte så mycket mer och säga skriver väl kanske mer senare :D

Ha det bra så längre <3

Kommentarer
Postat av: Jennifer

HAHAHAHAHAHHA

2008-02-28 @ 17:09:36
URL: http://jennifear.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0