DumpaMig -

Big fat liar

Hejhej lite uppdatering här då. sitter fortfarande ensam uppe framför tv, både mamma och Elin har gått och lagt sig eftersom dom båda jobbar imorgon. Men jag jag har 100% ledigt. Dock tycker mamma att jag ska göra något och kanske jag bör. Bara det att det finns inget att göra. Ingen är hemma eller så sover alla. men jaa sånt är livet. Dock skulle jag vilja börja skolan nu, Bara för att få träffa nya människor och komma till en ny miljö. Dock vill jag få ett brev från stockhoms estetiska som säger att folk har tackat nej och att jag kom in ist hhahah yeey. aja ska kolla nu och äta mina jävla negerbollar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0