DumpaMig -

bloggar och JB

Hejsan allihopa kändes som om det var dags förl ite uppdatering så jaa vad gör jag just nu? typ inget sitter och lyssnar på burnin' up med jonas brothers yeey det är verkligen mitt nya favvo band och ska så se dom någon dag ska stå längst fram och skrika nicks namn när han ramlar runt där på scen. hahah eller nej ännu bättre jag ska ut och tunera dem de ni. i alla fall gör det måste lära mig alla deras låter utantill hahaha eftersom dom inte verka kunna dom hahaha och så sitter jag och kollar på lite bloggar och så, trevligt trevligt. aja pusspå er nu ska snyggingen själv fortsätta haha puss ;)

Kommentarer
Postat av: emma

hahaha, förlåt asså! Men det var det fjantigaste ja hört tror ja! Vem gör nåt sånt?!

2008-07-15 @ 22:05:04
URL: http://misslilstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0