DumpaMig -

Click

Hallojs sorry att jag inte uppdaterat dom senaste timmarna men har kollat på en film som heter Click och den va bäst. Lite svårt att förklara vad den handla om men den är bäst. Men det va itne så länge sen den va på reklamen och det är dendär filmen då han pruttar i chefens ansikte medans han ha stoppat tiden och sen trycker han på play och så tror han att hans assistent lagt bajs i hans mat hahaha aja den va i alla fall skit bra. Blev lite tårögd där ett tag också oops. Aja nu ska jag svara på alla kommentarer jag fick när jag var borta puss på er<3

Kommentarer
Postat av: elli

hah den har jag också sett, riktigt bra faktiskt :)

och det är sorligt på slutet.. börjar lipa haha :D

2008-07-11 @ 00:07:29
URL: http://ellinorak.blogg.se/
Postat av: elli

ja precis,, där i regnet? aaaw haha gråter som fan där me :P

2008-07-11 @ 00:17:29
URL: http://ellinorak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0