DumpaMig -

Dålig uppdatering

Jag vet att jag har avrit skit dålig på att uppdatera idag men jag har inte orkat sorry. i alla fall idag har jag inte gjort något alls. Typ bara chillat kolla på moster till svärmor. fast det vet ni ju redan och kollat på The Hills. Jaa sen har jag inte gjort något annat. typ bara hängt. kolla på tv, men inget specielt och så. Tiden har gått rikitgt fort idag och jag ahr haft skit tråkigt. Man brukar ju säga att tiden går fort när man roligt och sakta när man har tråkigt. Men idag har det varit helt tvärt om. men jaa så kan det ju också gå. Egentligen är det made nu men det är denhär med tre bästissar ska tävla mot varandra om en roll i all my children. hahah och den har jag sett ett ex antal gånger så orkar inte kolla på den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0