DumpaMig -

Dålig uppdatering

Jojo jag vet att det varit lite segt med uppdateringen idag också och jag ska bättra mig även fast jag säger så varje dag så ska jag jag lovar på hela mitt hjärta. Men nu när det är sol så vill jag vara ute och få lite färg och såå och sen går det bra med YT liksom har fått 4 subscribers bara idag liksom och så har jag fått 20-30 st på en vecka så är ganska mycket där inne nu också men ska bli bättre på att uppdatera för det är ju en av sakerna ni gillar med min blogg, mycket uppdatering.Det är i alla fall vad jag fått höra så jag ska skärpa mig nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker du att gratis är bäst? då är min blogg något för dig :) där hittar du en massa gratis erbjudande + en och annan tävling! http://gratisfree.blogg.se

2008-07-30 @ 00:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0