DumpaMig -

Dålig uppdatering

Hallojs på er asså sorry för den extremt usla uppdateringen men jag lovar det ska bli bättre när jag åkter till stockholm. För tess ska jobba lite också några timmar medans jag är där. Dock är det då jag brukar sova och jag fixar mig så det blir ändåså samma sak fast jag gör det ensam. Tur att det är om jag bor där ändåså hahah. I alla fall sitter här gör inte mycket youtube typ har gått från 18 till 34 subscribers på 4a dar så jaa hahah det är ganska bra. Och ni kan ju bara försöka att hitta mig hahahahha lol hahah. Och nej INGET kommer upp i bloggen sorry.

Kommentarer
Postat av: Anonym

2008-07-28 @ 15:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0