DumpaMig -

Dålih uppdatering

Hejsan guys sorry för dålig uppdatering idag har typ bara legat i soffan och degat då det blev dåligt väder. Kollat på the hills, made, the ex-effect, the fabulos life of... och pussy cat dolls och nu är det so you think you can dance. Har även gjort negerbollat, eller just man får ju inte kalla dom så man ska ju säga man ska ju säga chokladbollar annars är det rasim eller vad det heter. Man gosh jag säger väl vad jag vill? vill jag säga negerbollar gör jag det! och jag har inte ett piss emot svarta och utlänska har ju haft flera killar som är turkar, och nick är ju lite av en sån sort hahah men söt hahah aja men jaa om jag vill säga negerbollar säger jag negerbollar och är trött på att alla ska påpeka det aja hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0