DumpaMig -

Fika + tankar om att fylla 18

Hejsan bloggen och alla läsare sitter här och fikar med mig själv. Turkisk äppelte (ända te't jag gillar) och en god bulle mamma (och jag) gjorde idag mums. I alla fall om några minuter bara fyller min syster 18 år. Tänk er 18 år. Jag skulle också vilja fylla 18 liksom vilka förutsättningar man har då. Mamma kan inte säga någon tid man ska va hemma, man kan gå ut på krogen, man får dricka om man vill, man får ta körkort, ta egna beslut och så otroligt mycket mer. Jag är lite avundsjuk på henne och gu vad jag kommer va det. Tex om jag och Elin är ute så säger mamma typ att jag ska va hemma vid 00 01 nångång och sen får Elin va ute hur länge som helst. Fast dock tror jag att jag får vara ute tills Elin känner för att gå hem. Aja nu har jag redan ätit upp min bulle så ska ta och dricka upp mitt te så det inte svalnar.




obs jag ahde inte rört om te't

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0