DumpaMig -

FINAL!

Okej jag kan börja med att berätta att av 23 st böcker kom 9 till såkallad final. Hur jag valde var att för varje enstaka (alltså alla 23) söka på internett och vad dom handlade om. Dom jag var lite osäkra på kollade jag igen fast på en annan sida så har verkligen läs och så vad dom handlar om. andra kanske jag fasna för efter bara några rader det är helt olika men alla har fått sin chans. sen har jag betyg satt dom från 1-5 (dom flesta böckerna fick 3/5 eller 4/5) och så dom som fick 5/5 blev finalister. I alla fall i finalen ska ni jag kommer skriva att ni blev finaliset MAILA!!!!!!! in till min mail och inte kommentera om vad ni tyckte om boken, vilak kännslor ni fick när ni läste den och varje jag just ska välja den boken och varför just din blogg ska få ett eget inlägg. men osb att ni ska maila in till mailen jag skiver med i kommentaren och INTE  kommentera dethär inlägget för då blir ni inte en av deltagarna längre.  

Kommentarer
Postat av: e m m a - s o p h i a

Kika förbi hos mig och delta gärna i utlottningen av en bloggdesign!

2008-07-08 @ 19:46:12
URL: http://levoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0