DumpaMig -

Fix

Hallojs bloggen sitter här och gör ingenting dricker latte hahha ovanligt, nä inte så specielt. Som ni vet åker jag till stockholm idag yeey. Mamma väckte mig för en timme så har packat och såntdär nu också. Ska väl typ platta håret snart också och sen kanske gå ut och lägga mig i gräset och sola med mamma ett tag innan jag går in och fixar det sista och sen åka till stockholm yeeeeeeeeeeey. Det blir shoppa och bio på torsdagen och grönan på fredagen. Så ni vet om ni vill träffa mig liksom (; hahaha

Kommentarer
Postat av: erikamadeleine

har ni bestämt vilken bio ni ska se? :p om inte så kan ja rekomendera mamma mia :) ha det bra i stockholm! (:

2008-07-23 @ 19:20:35
URL: http://metrobloggen.se/erikamadeleine

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0