DumpaMig -

Godmorgon?

Godmorgon allihopa, kan man säga godmorgon vid denhär tiden? aja det får i alla fall bli så. Vaknade nyss i alla fall skit skönt och jag behövde verkligen sova ut. Sov nog igen timmarna jag inte fick igår då jag somna vid 3 och gick upp vid 6 och inte sov någon middag. Men idag vet jag inte vad jag ska göra. Blir nog hoppa in i ett bad och sen kanske gå ut och sola och så. Ska även skriva klart vinnar inlägget på min tävling. Och jaa det är väl typ det som ska hända. Ni får ha det så bra så kommer horoskopet snart ska bara kollapå det först :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://mariapettersson.blogg.se/2008/july/tavling-vinn-mini-goodiebag.html#comment



Goodiebag tävling hos mig, vinster till ett värde av c.a 3000:-

2008-07-10 @ 13:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0