DumpaMig -

Hemma

Hej alla gullungar är hemma nu usch va jobbigt det var. Det va skit varmt och dom två första timmarna var det helt vidstillt så det blev extra varmt så bada typ 6-7 ggr bara på dom tåv timmarna sen i 1,5 timme blev det båsigt och skit skönt men om vinden stilla upp i bara någon sekund kände man hur det brände ahaha men jag är i alla fall inte röd någonstans även fast jkag badade av mig all solkräm så det är ju tur, dock lir jag typ aldrig bränd *knock on wood*. Eller den ända gången jag brände mig va när jag satt mig i bilen och råka luta mig mot spännet och brände mig det gjorde ganska ont men jag överlever. Och en gång när jag hoppa ner i vattnet (vi ligger på en brygga och vattnet är knähöjd där) så är det typ ett vassstrå eller något likande på botten som jag får mellan lilltån och ringtån och så skär jag mig, usch hatar det det känns så äckligt som om man skär sig på ett papper usch usch. Idag hade jag inte stolen heller för att ville få mer sol på låren också annars när man sitter i en såndär stol är ju fokus på smalben och mage så idag låg jag mest med huvet mot solen och solade så och ja det fick ett fint resultat. Men jag ska fixa lite nu och så, så skriver jag mer sen ha det bra så länge. 

Och så kan jag dela med mig av en till super duper snygg bild från stockholm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0