DumpaMig -

Hide and seek

Var det någon som missa den på kanal 6 idag så synd för er. Asså ärligt den är verkligenn bäst. Egentligen ska det va en skräck film men den är inte så läskig det är vissa ställen som jag hoppade till lite för att något typ hände fort och oväntat. Men jag tycker att den är ganska oförsägbar i alla fall om man har sett den några gånger innan så märker man ju på engång vem som är charlie men första gången jag såg den hade jag ingen aning så ja. Men när man väl tänker efter så ja haha men den är bra och alla bör se den tycker jag så om ni inte har den hemma eller kan typ ladda ner (oops jag sa inte detdär) så tycker jag att du/ni ska samla ihop några kompisar och se den. Det är ju ett smart tips man kan göra om man har slut med idéer och skolan snart börjar för man villö ju njuta av den lilla tiden som äe kvar. Dock börjar jag den 22 så det är ju ändåså ett bra tag kvar men jag vet att vissa börjar runt den 16-18 nångång så ja då är det inte alls långt kvar.


Kommentarer
Postat av: anneli

;)

2008-07-31 @ 23:46:16
URL: http://alltidanneli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0