DumpaMig -

ibland kommer man inte på någon bra rubrik

Hallojs är vaken nu och ska nog inte gå och lägga mig någe mer idag. I alla fall ser helt konstigt nu. Asså det är helt suddigt framför mina ögon och är helt yr. I alla fall varken jag eller syster orkar gå eller cyckla till solariumet idag så det blir att vi går till affären som ligger så mycket närmare och handlar godis och sedan sitter och myser framför filmer. Men jag lovar att jag kommer uppdatera om vilken film vi ser på och lite sånt.

Kommentarer
Postat av: a n n a

sv: haha , ja eller hur :D det vart lite sorligt där!

2008-07-07 @ 12:45:01
URL: http://asurvivor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0