DumpaMig -

Ilandsproblem

Hejsan hoppsan som ni vet så har ju våran dosa gått sönder och det fanns ingen kvar när mamma skulle köpa en idag så hon ska åka till ett annat ställe imorgon och köpa en ny. Så ja jag antar att detdär (och DH) kommer bli det ända inlägget idag för jag och syrran hade ett stort bråk pga datorn och ja. Men det kommer nog inte några mer bilder heller, någonsin! Och det är inte för att någon som ahr 73 som sista siffra i sin ip-adress är helt cp skadad i huvet som antingen är anonym eller skriver 1000 olika namn säger att jag ser ihoptryck ut(?) liksom jag har aldrig brytt mig förut så varför nu?? nej men det är så att Elin har kopplat in sin dator i den internet sladden som var i mammas dator i hennes för hennes trådlösa internet vill inte funka så ja that's it så ja ha det bra och kom ihåg att jag ser era ip-adresser om det går förlångt och jag inte orkar någe mer, betyder inte att jag tar åt mig. Då blir det ärligt polisen, så ja tänk dig för!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Busring.se Bokasmart.se Alltomlinser.se Affiliator.com
RSS 2.0